beimitcontfi.blo.gg

Walking Dead: The Game - Season 2 full hack mod najnovšiu verziu mi pomôže nájsť podvádzanie v aplikácii Episode 5: No Going Back

nájsť podvádzanie v aplikácii Episode 5: No Going Back Walking Dead: The Game - Season 2

 

 

https://firstgamehack.com/game-741183306.html

 

 

Dátum zverejnenia2013-12-18 / language =Angličtina / creator =Howyaknow, LLC / kritika =Ok, to je zďaleka jedna z najlepších hier, aké som kedy hral. Miloval som hranie ako klementína a dramatické vyvrcholenie tejto hry je fanominal milujem túto hru toľko, a vlastne museli skutočne spať na niektoré voľby v reálnom živote. Koniec ma v slzách musel vybrať, či nechám Kennyho alebo zostanem s ním. (Nechala som ho zabiť Jane, bola to úžasná postava. Ale s koncom a dieťaťom, ktoré sa ukrývalo v starostlivosti, ma nenecháva ľutovať, že som ju zabil, muselo byť niečo v hlave niečo zle. Kenny chcel, aby som to urobil a bolo to jeho prianie, vlastne som plakal, keď sa kredity valili a sezóna 3 sa sťahovala, keď píšem, naozaj dúfam, že Kenny a aj sa tam dostanú do sezóny 3. Úplne úžasná hra !! verzia notes =* Rôzne opravy / Apple iPhone / ** POZNÁMKA: Kompatibilný s zariadeniami iPhone 4S a vyššími a iPad 2 a vyšší - vyžaduje aj systém iOS 6 a vyšší **.

Oficiálna web stránka.